Underbara vänner

Slutade 12, åkte hem till hanna med henne, ellen och anneile.
Vi sjöng, spelade gitarr/piano, skrattade åt allt möjligt som jag inte ens kommer ihåg haha, kollade på one missed call och hade allmänt roligt. Filmen va asbra och skitläskig, flög upp ur fotöljen och sprang till soffan och satte mig på Hanna haha, dom garavde åt mig men jag blev faktiskt rädd haha..
Kom hem halv åtta och då åt jag. Sen jag gick och Ellen upp o kollade facebook o sånt, och störde mig otroligt mycket på min störda tvillingbrorsa och Jansson..
Vi drog hem till ellen i en halvtimme typ, så jag var hemma runt halv tio.
Nu lyssnar jag på Jay Smith och The Script, älskar't!
Vet inte när jag bloggar imorgon, ska fika med annelie och melinda o sen ska jag färga håret på annelie.
puss

Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

snygg pic!

2011-01-12 @ 23:37:14
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

sööötnos :)<3

2011-01-13 @ 16:25:28
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0