Torsdag

annelie sötnos♥

Slutade 12 idag igen, jag, annelie o moa gick och mötte upp melinda, vi tog en fika på birgers o melinda babblade på om allt möjligt haha, sötnos.
Kom hem kvart i tre ungefär, annelie följde mig hem och jag har färgat håret på henne.
Hon gick för 15 minuter sen ungefär, och nu lyssnar jag på JB igen och väntar på att Ellen ska bli klar, om vi nu skulle träffas, tror det iallafall.
Imorgon har jag utvecklingssamtal klockan ett, skit kul..
Klockan tolv när vi slutar följer jag med Izabel o några fler till birgers o fikar för att imorgon är det sista dagen hon går i kunskap, hon ska börja på nico vilket jag tycker är tråkigt, söt tjej de där.
Men hur som helst, bloggar imoron!

Kommentarer
Postat av: Izabell

Naw tack sötnos :D <3 Kommer sakna er så sjuuukt mycket kommer gråta i flera dagar :( <3

2011-01-14 @ 07:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0