MÅNDAG

-bildbrist-

Har haft dålig uppdatering, jag vet! Men jag har inte haft tid att blogga.
Efter skolan som slutade kvart över två drog jag, Ellen och Amanda hem till mig, senare kom Izabell.
Amanda åkte hem runt kvart över fyra, så det var bara vi andra tre då.
Måste bara säga att jag älskar Izabells skratt, haha!
Nu på kvällen jag varit med Ellen och vi har ätit chpckladpudding och tittat på andra avenyn hehe, som vanligt alltså.
Duschade nyss och nu sitter jag i sängen me datan för ja orkar inte sova, även fast jag är trött.
Juste, jag vägde mig nyss också, har gått ner 2,5 kilo, vet ni hur jäkla glad jag blev?! :D
Hörs imorgon kväll, har fullt upp på dagen/kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0