Snö imorgon?

ignonerna min näsa :(
Skolan var rätt bra idag iallafall, började klockan 9 och samlingen slutade tjugo i tio.
Satt med Nils och Oskar vid datan och försökte göra klart mitt reportage.
Sen hade jag 2 k-pass, och lunch. Jag, Ellen, Amanda, Hanna, Emma, Madde och Ebba pratade om att vi ville pröva att rida nästa lördag(ellen rider redan), så det ska bli kul! :D
Kom hem kvart i tre och då läste jag reklam som vi fick från posten idag haha, vet inte varför..
Har varit ute och fotat lite men min kamera dog nästan direkt.
Juste, läste att det skulle snöa imorgon och på onsdag, jag längtar faktiskt.
Puss

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

fan vad söt du är :D<3

2010-11-08 @ 17:08:53
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0