Plugg, plugg, plugg..

jag just nu?
Kollade på andra avenyn halva natten igen med Jansson och Oskar så jag vaknade halv 2..
Det jag har gjort idag är: Kollat på andra avenyn, kollat reprisen på DHW, grey's och CT eftersom att jag missade det, andra avenyn igen, ätit pizza och nu pluggar jag engelska och svenska och det går inge vidare.
Jag har inte varit ute något idag, usch på mig.
Men imorgon måste jag vara ute lite mera än idag, ska försöka att inte gå upp så sent imorgon även fast jag börjar klockan 9.
Hoppas ni har haft ett bra höstlov, mitt har varit helt okej, har inte gjort ett piss men aja hehe.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

sv: visst :) vad heter du? :D<3

2010-11-07 @ 21:21:19
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

åh, hatar plugg asså....har mkt denna veckan nu och tanken på att ha pluggat lite idag får mig att må skit :(<3

2010-11-07 @ 21:22:10
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0