Hos pappapapapapa

Pappa kom nyss ner med en stor toblerone till mig och sa att jag hade fått den av farmor när hon var här för typ en vecka sen, för hon har varit i italien , gulligt :) Så jag ska ringa henne sen och säga tack, har också glömt att ringa och gratta henne, för hon fyllde för en vecka sen..
Ska hem till mamma klockan 5 redan idag för att jag ska till kyrkan imorgon på konfirmationsmöte typ.
Juste fick 500 kr av pappa igår, förskott på månadspeng och så att jag kan köpa julkalppar, snäll pappa man har ♥
Nu ska jag läsa bloggar och sen ska jag spela GH med oskar, hör när jag kommer hem till mammaa tror jag.

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

snäll pappa du har ;)

sötnos :)<3

2010-11-13 @ 18:06:39
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0