Ellenellenellenellen

just nu, äter godis och lyssnar på duum av diig.

Slutade igentligen klockan 1 idag, men jag och några från klassen stannade till klockan 3 haha för vi hade mycket och göra. Fick min engelska redovisad, skönt.
Var med Ellen efter skolan, först till mig och lämnade väskan och sen gick vi till ica och sen till Ellen.
Där tittade vi på tv, åt munk, skrattade och prata me jansson och oskar hehe.
Kom hem för 30 minuter sen, är instängd på mitt rum och tänker inte gå ut härifrån eller äta middag..
För mamma tror att hon är magsjuk och jag för verkligen inte bli smittad nu, VERKLIGEN INTE!!
Ska ju rida imorgon med kompisar och på måndag ska vi till gamleby, så neej jag vill inte bli magsjuk!!
Hejdå..

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

så söt du är :)

hoppas verkligen inte att du bli magsjuk! :(<3

2010-11-19 @ 18:54:55
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

sv: nej för du är sötare :)

vi får hoppas tsm :)

tack <33

2010-11-19 @ 22:42:36
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0